Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠηλός, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2009-04-06T10:36:02Z-
dc.date.available2009-04-06T10:36:02Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13165-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/17el
dc.format.extent81 σ.el
dc.format.extent716350 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔιερεύνηση πελατειακών σχέσεων στον κλαδο των επιχειρήσεων γεωργικών εφοδίων: ο ρόλος της αντιλαμβανόμενης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PilosMsc2009.pdf699.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.