Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΠισανίδου, Σωφρονίαel
dc.date.accessioned2009-04-03T09:07:54Z-
dc.date.available2009-04-03T09:07:54Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13140-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ ΕΧΕ/3el
dc.format.extent95 σ.el
dc.format.extent8107717 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleMerchandising σημείου λιανικής: αξιολόγηση πολιτικών μάρκετινγκ σε επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PisanidouMsc2009.pdf7.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.