Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Αλίκη, Ι.el
dc.date.accessioned2006-12-28T12:19:23Z-
dc.date.available2006-12-28T12:19:23Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1288-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/26en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.el
dc.format.extent244 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ αντίληψη του επιχειρησιακού πελάτη - corporate banking - για την ποιότητα στο ελληνικό τραπεζικό σύστημαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouAlikiIMsc1998.pdf8.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.