Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚαρνάρης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:19:14Z-
dc.date.available2006-12-28T12:19:14Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1282-
dc.descriptionΔΙΠ MBA/37el
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent63 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΧωροταξική διερεύνηση ισόγειων επιχειρήσεων και καταγραφή: μελέτη των αντιλήψεων των αντίστοιχων επιχειρηματιών με τη χρήση των γεωγραφικών πληροφοριακών συστημάτων (GIS) ως εργαλείο του μάρκετινγκ: μελέτη περιπτώσεως: Δήμος Καλαμαριάςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarnarhsMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.