ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 227
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2009Ο αυτοπροσδιορισμός των ατόμων με πρόβλημα όρασηςΜπουχορίκου, Ευθυμία
2007Τα κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (ΚΕΕ) ως θεσμός συνεχιζόμενης εκπαίδευσης & κατάρτισης: εξέλιξη και προοπτικήΠανιτσίδου, Ευγενία
2016Σχεδιασμός και εφαρμογή στρατηγικών αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς σε μαθητές με μέτρια νοητική αναπηρίαΤρίκου, Ελένη
2016Αυτεπάρκεια και δυσκολίες λήψης απόφασης για τη σταδιοδρομία. Η περίπτωση των φοιτητών και φοιτητριών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Χατζηγιάννη, Σοφία
2016Η Δια Βίου Μάθηση στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας.Δεβετζίδης, Αθανάσιος
2016Αξιολόγηση από φροντιστές ποιότητας ζωής ατόμων με νευρολογικές παθήσεις σε θέματα επικοινωνίας.Τσιουπινάκη, Ελπίδα
2016Τα κίνητρα των ενηλίκων για την εκμάθηση βαλκανικών, σλαβικών και ανατολικών γλωσσώνΠαλουκίδου, Σοφία
2016Αυτιστικά χαρακτηριστικά σε νεαρούς ενήλικες και η σχέση τους με ψυχαναγκαστικά καταναγκαστικά συμπτώματα.Κόχιλα, Σοφία Άννα
2016Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή και πορεία της μουσικής σταδιοδρομίας.Χατζημηνάογλου, Καλλιόπη
2015H επίδραση του «e-mentor» σε επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς της πρώην Σοβιετικής Ένωσης στην ενίσχυση της διδακτικής τους ικανότητας στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας.Καμπουροπούλου, Ευθαλία
2015Η ανάδειξη του κινήματος για την ενεργό γήρανση και η σύνδεσή της με την ποιότητα ζωής ατόμων άνω των 55 ετών.Μπαντή, Ασημίνα
2015Ευκαιρίες δια βίου μάθησης στις ελληνικές δημόσιες βιβλιοθήκες, ως απάντηση στις σύγχρονες τεχνολογικές και κοινωνικο-οικονομικές προκλήσεις.Μπαλαπανίδου, Αικατερίνη
2015Διερεύνηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη δυσλεξία και τη διάσπαση ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε μαθητές τυπικής ανάπτυξης.Μπαλασάκη, Γεωργία
2015Το προφίλ των εκπαιδευτικών των σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Νομού Θεσσαλονίκης και η σύνδεσή του με τις θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων.Κόκκοβα, Ελένη
2015Διερεύνηση των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων του «καλού» εκπαιδευτικού σύμφωνα με εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την αντιληπτή συναισθηματική νοημοσύνη και την αυτοαποτελεσματικότητα τους.Μόσχου, Άννα-Μαρία
2015Η εφαρμογή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η αναγνώριση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.Τσολακίδου, Παρασκευή
2015Άνθρωποι με οπτική αναπηρία σε μία δια βίου διαδρομή μάθησης.Ζαχαρού, Ιωάννα
2015Η χρήση του λογισμικού κοινωνικής δικτύωσης στη δια βίου μάθηση.Αδάμ, Χαράλαμπος
2015Διερεύνηση της επίδρασης της μουσικής διδασκαλίας σε ενήλικες υψηλής λειτουργικότητας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.Ραβάνη, Ευαγγελία
2015Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας ως παράγοντας ένταξης: η περίπτωση της τρίτης ηλικίας.Καμπακάκη, Ευαγγελία
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 227

Πρόσφατες Υποβολές

Ο αυτοπροσδιορισμός των ατόμων με πρόβλημα όρασης

Τα κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (ΚΕΕ) ως θεσμός συνεχιζόμενης εκπαίδευσης & κατάρτισης: εξέλιξη και προοπτική

Σχεδιασμός και εφαρμογή στρατηγικών αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς σε μαθητές με μέτρια νοητική αναπηρία

Αυτεπάρκεια και δυσκολίες λήψης απόφασης για τη σταδιοδρομία. Η περίπτωση των φοιτητών και φοιτητριών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η Δια Βίου Μάθηση στις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας.