Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2009-03-20T09:35:53Z-
dc.date.available2009-03-20T09:35:53Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12713-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/45el
dc.format.extent119 σ.en
dc.format.extent1002253 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔιαχείρηση ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης πελάτη στην ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MixailidouMsc2008.pdf978.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.