Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12713
Author: Μιχαηλίδου, Μαρία
Title: Διαχείρηση ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης πελάτη στην ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking)
Date Issued: 2008
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/45
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MixailidouMsc2008.pdf978.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.