Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΑθανασίου, Αγλαϊα-Φωτεινήel
dc.date.accessioned2009-03-20T08:46:36Z-
dc.date.available2009-03-20T08:46:36Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12711-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/43el
dc.format.extent102 σ.el
dc.format.extent1072971 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΜέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AthanasiouMsc2008.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.