Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΤσιαούση, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2009-03-20T08:08:16Z-
dc.date.available2009-03-20T08:08:16Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12708-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/40el
dc.format.extent83 σ.el
dc.format.extent2889362 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΣτρατηγική marketing και αποτελέσματική διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας: Ανάλυση μελετών-περιπτώσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiaousiMsc2008.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.