Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜαυρομάτη, Ελένηel
dc.date.accessioned2009-03-20T07:55:38Z-
dc.date.available2009-03-20T07:55:38Z-
dc.date.issued2008el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12707-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/39el
dc.format.extent75 σ.el
dc.format.extent606408 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΟι διαπραγματεύσεις πωλήσεων ως εργαλείο στρατηγικής ανάπτυξηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματικη_ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΕΛΕΝΗ.pdf592.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.