Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΖαβρακλή, Άνναel
dc.date.accessioned2009-03-19T11:17:26Z-
dc.date.available2009-03-19T11:17:26Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12695-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/32el
dc.format.extent64 σ.el
dc.format.extent501820 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΑνάπτυξη στρατηγικού επιχειρησιακού σχεδίου για την εταιρία Konica-Minolta BGR Α.Ε.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZavrakliMsc2008.pdf490.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.