Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΣτασινός, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:18:35Z-
dc.date.available2006-12-28T12:18:35Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1259-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/49en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent227 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔιαχείριση ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης πελατών στις υπηρεσίες λιανικής τραπεζικήςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StasinosMsc2005.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.