Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1259
Author: Στασινός, Νικόλαος
Title: Διαχείριση ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης πελατών στις υπηρεσίες λιανικής τραπεζικής
Date Issued: 2005
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/49
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StasinosMsc2005.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.