Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠετσιά, Ευσταθία-Ελένηel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:18:20Z-
dc.date.available2006-12-28T12:18:20Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1249-
dc.descriptionΔΙΠ MBA/46en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent67 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔιερεύνηση των στρατηγικών εισόδου σε εξαγωγικές αγορέςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetsiaMsc2006.pdf616.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.