Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπουτσούκη, Χριστίναel
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Σταμάτιοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:17:34Z-
dc.date.available2006-12-28T12:17:34Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1219-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/36en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.format.extent85 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΕφαρμογή μοντέλου μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών στο διεθνή οργανισμό "Black Sea Trade and Development Bank"el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChristodoulouStamatiosMsc2004.pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.