Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1209
Author: Γκλατζούνης, Ιωάννης
Title: Η σημασία της προσήλωσης των καταναλωτών στη μάρκα: διερεύνηση της ελληνικής αγοράς στον τομέα της ζυθοποιίας
Date Issued: 2002
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σιώμκος, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/28
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GklatzounisIoannisMsc2002.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.