Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚάβουρας, Γιάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:16:42Z-
dc.date.available2006-12-28T12:16:42Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1185-
dc.descriptionΔΙΠ MBA/40en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent102 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΑνάλυση αγοράς και γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών (G.I.S.): μεθοδολογία, τεχνικές και κατηγορίες ενσωμάτωσης των GIS στην έρευνα αγοράςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kavourasMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.