Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚαλαϊτζής, Βελισάριοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:16:33Z-
dc.date.available2006-12-28T12:16:33Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1179-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/38en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.format.extent150 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΑνάλυση εικόνας καταστημάτων λιανικής - περίπτωση διερεύνησης: η εικόνα ενός καταστήματος ηλεκτρικών συσκευών ως παράγοντας επηρεασμού της επιλογής των πελατώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalaitzisVelisariosMsc2004.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.