Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1165
Author: Κόιος, Αθανάσιος-Ιωάννης
Title: Βελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείου
Date Issued: 2000
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/3
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoiosAthanasiosIoannis_Msc2000.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.