Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπουτσούκη, Χριστίναel
dc.contributor.authorΚαλομοίρης, Στέργιοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:15:50Z-
dc.date.available2006-12-28T12:15:50Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1151-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/13en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.format.extent87 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΑνάπτυξη λιανεμπορικού καταστήματος μέσω δικτύου franchising: η περίπτωση των Everestel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalomoirisStergiosMsc2002.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.