Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΣπαγαδώρος, Γιώργοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:15:10Z-
dc.date.available2006-12-28T12:15:10Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1125-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/10en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.format.extent69 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ επίδραση της πληροφοριακής τεχνολογίας στο marketing: μια γενική ανασκόπηση των σύγχρονων εξελίξεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpagadorosGiorgosMsc2004.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.