Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΔρίτσουλας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:14:21Z-
dc.date.available2006-12-28T12:14:21Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1094-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/57en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent75 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΑθλητικό μάρκετινγκ: αξιολόγηση ιστοσελίδων επαγγελματικών σωματείων καλαθοσφαίρισηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DritsoulasMsc2005.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ5.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.