Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΒαλαβάνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:13:56Z-
dc.date.available2006-12-28T12:13:56Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1078-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/29en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.el
dc.format.extent203 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ εφαρμογή της ολικής ποιότητας ως εργαλείο του marketing στο στάδιο ανάπτυξης νέων προϊόντωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ValavaniEleniMsc1998.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.