Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1078
Author: Βαλαβάνη, Ελένη
Title: Η εφαρμογή της ολικής ποιότητας ως εργαλείο του marketing στο στάδιο ανάπτυξης νέων προϊόντων
Date Issued: 1998
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Συριόπουλος, Κωνσταντίνος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/29
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ValavaniEleniMsc1998.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.