Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1078
Συγγραφέας: Βαλαβάνη, Ελένη
Τίτλος: Η εφαρμογή της ολικής ποιότητας ως εργαλείο του marketing στο στάδιο ανάπτυξης νέων προϊόντων
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Συριόπουλος, Κωνσταντίνος
Πληροφορίες: ΔΙΠ ΜΒΑ/29
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ValavaniEleniMsc1998.pdf3.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.