Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΝτέλιας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2023-08-21T08:30:03Z-
dc.date.available2023-08-21T08:30:03Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29248-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της διοργάνωσης αθλητικών εκδηλώσεων και του αθλητικού marketing, με τον αθλητικό τουρισμό και κατ’ επέκταση το τουριστικό marketing. Για να επιτευχθεί αυτό, το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελείται από βιβλιογραφική επισκόπηση όπου αναλύονται τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα. Το δεύτερο μέρος ασχολείται με τη δημιουργία μελέτης περίπτωσης ενός αγώνα επιπέδων ορεινού τρεξίματος στο περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης. Διεξήχθη ποσοτική ανάλυση η οποία πραγματοποιήθηκε σε σύνολο 104 συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες, οι οποίοι είναι κατά βάση άντρες (76,9%), άνω των 35 ετών (74,1%), ρωτήθηκαν ποιους θεωρούν σημαντικότερους παράγοντες συμμετοχής σε αγώνες ορεινού τρεξίματος και πως αξιολογούν την τελευταία διοργάνωση αγώνων ορεινού τρεξίματος που συμμετείχαν. Οι συμμετέχοντες έκριναν σημαντικούς παράγοντες που έχουν να κάνουν άμεσα ή έμμεσα με την ασφάλεια και ενημέρωση τους, όπως η δυνατότητα παρακολούθησης των αθλητών μέσω GPS (4,02/5), η ενημέρωση για τεχνικά δεδομένα του αγώνα (4,38/5), προκήρυξη του αγώνα(4,36/5) και τη παρουσία ομάδας διάσωσης (4,65/5) καθως επίσης και την υποστήριξη τους στη διάρκεια του αγώνα. Όσων αφορά την αξιολόγηση της τελευταίας διοργάνωσης ορεινού τρεξίματος που συμμετείχαν, σημαντικό ρόλο, ανάμεσα σε άλλα, έπαιξε η προσβασιμότητα στην περιοχή( 4,29/5), και εγκαταστάσεις (4,25/5) του όπως επίσης και στο χώρο της εκκίνησης (4,32/5). Ακόμα, σημαντικό ρόλο έπαιξε η φιλικότητα των εθελοντών (4,39/5. Συνολικά προέκυψε πως η ευρύτερη εμπειρία των συμμετεχόντων στην έρευνα από τον τελευταίο αγώνα ήταν θετική.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectAthletic Tourismen
dc.subjectAthleting marketingen
dc.subjectMountain Racesen
dc.subjectEvent organizationen
dc.subjectTourism marketingen
dc.titleΗ δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ για αγώνες ορεινού τρεξίματος: η περίπτωση του Thessaloniki Stage Runel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DeliasKonstantinosMsc2023.pdf779.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons