Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29238
Author: Γιαννιού, Αικατερίνη
Title: Η αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό συγκείμενο.Μια εμπειρική έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Alternative Titles: Teachers' self-efficacy in the educational context. An empirical research of secondary school teachers' views
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Supervisor: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά την αυτοαποτελεσματικότητά τους γενικά αλλά και συγκεκριμένα σε σχέση με τις διδακτικές στρατηγικές, τη διαχείριση της τάξης και τη μαθητική εμπλοκή. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα είναι 113 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δημόσια σχολεία των νομών Θεσσαλονίκης και Σερρών. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος και η στατιστική ανάλυση έγινε με την χρήση του λογισμικού The jamovi project (2022). jamovi. (Version 2.3). Για την συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις (μόνο μία ερώτηση ήταν ανοιχτού τύπου) το οποίο στάλθηκε με ηλεκτρονικό τρόπο (google forms).Η έρευνα ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2023. Εξετάστηκε η σχέση της αυτοαποτελεσματικότητας με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών. Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων έδειξε ότι υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση σχετικά με την ηλικία των εκπαιδευτικών και τις διδακτικές στρατηγικές που χρησιμοποιούν. Αναφορικά με το φύλο υπάρχει διαφοροποίηση σχετικά με την αυτοαποτελεσματικότητα, τις διδακτικές στρατηγικές ,την διαχείριση της σχολικής τάξης και την μαθητική εμπλοκή αλλά αυτή δεν είναι στατιστικά σημαντική. Στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση υπάρχει και όσον αφορά την εμπειρία των εκπαιδευτικών.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GianniouAikateriniMsc2023.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons