Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΒλασακίδου, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2023-07-20T06:52:26Z-
dc.date.available2023-07-20T06:52:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29198-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ πανδημία COVID-19 αιφνιδίασε τον παγκόσμιο πληθυσμό και είχε σημαντικό αντίκτυπο στον επιχειρηματικό κόσμο, επηρεάζοντας και αλλάζοντας παγκοσμίως ένα τεράστιο μέρος του παγκόσμιου εμπορίου, με τομείς όπως η βιομηχανία της μόδας να πλήττονται ιδιαιτέρως. Οι πρωτοφανείς προκλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανάγκασαν το σύνολο των επιχειρήσεων να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Η παρούσα ποιοτική μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ένδυσης, στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, προσάρμοσαν την επικοινωνία τους στις προκλήσεις και αλλαγή στην πανδημία COVID-19. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί η ανάλυση των αλλαγών που επέφερε η πανδημία COVID-19 στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις όπως επίσης θα προσδιοριστεί η επικοινωνιακή πολιτική που ακολούθησαν στη συνέχεια. Η εν λόγω έρευνα υιοθετεί μια ποιοτική προσέγγιση, διεξάγοντας συνεντεύξεις σε βάθος, με την χρήση ημιδομημένης συνέντευξης, τόσο με τους ιδιοκτήτες/ διευθυντές των επιχειρήσεων όσο και με τους αρμόδιους υπευθύνους των τμημάτων Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ από το δείγμα των είκοσι (20) ΜΜΕ, που συμμετείχαν, στη Θεσσαλονίκη. Κατόπιν συλλογής των δεδομένων, πραγματοποιήθηκε η κωδικοποίηση και ο ακριβής προσδιορισμός τους, εντοπίζοντας κοινά θέματα και μοτίβα σε όλες τις απαντήσεις. Τα ευρήματα της ποιοτικής μελέτης αποκαλύπτουν ότι οι ΜΜΕ στην περιοχή της Θεσσαλονίκης ήρθαν αντιμέτωπες με έντονες και σημαντικές επικοινωνιακές προκλήσεις κατά την διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όπως η ανάγκη τόσο ταχείας μετάβασης σε ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας όσο και ενίσχυσης των ήδη υπαρχουσών επικοινωνιακών πρακτικών τους, η διαχείριση των προσδοκιών και αναγκών των πελατών και η διατήρηση της εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας. Η παρούσα μελέτη υπογραμμίζει επίσης τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, που επήλθε, μέσω καινοτόμων πρακτικών επικοινωνίας όπως η έντονη εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σημειώνεται, επομένως, ότι καθίσταται ξεκάθαρη η καθοριστική συνεισφορά της μελέτης στην υπάρχουσα βιβλιογραφία αναφορικά με την επικοινωνία και τις ΜΜΕ ένδυσης, παρέχοντας αξιόπιστη ενημέρωση για τις πρακτικές που υιοθέτησαν οι ΜΜΕ στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να πετύχουν την προσαρμογή της επικοινωνίας τους κατά την διάρκεια της πανδημίας COVID-19.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜικρομεσαίες Επιχειρήσειςel
dc.subjectΒιομηχανία της μόδαςel
dc.subjectΠανδημία COVID-19el
dc.titleΠώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ένδυσης στη Θεσσαλονίκη προσαρμόζουν την επικοινωνία τους την περίοδο της πανδημίας COVID-19el
dc.title.alternativeHow SMEs in Thessaloniki adapt their communication during the COVID-19 pandemicen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VlasakidouChrysoulaMsc2023.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons