Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29093
Author: Κατσούρη, Βαρνάβας
Title: Search engine optimization (SEO): η σημασία στο μάρκετινγκ, ενέργειες για τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων, μετρήσεις και τεχνικές
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Γεωργιάδης, Χρήστος
Βεργίδης, Κωνσταντίνος
Abstract: Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν διάφορες μηχανές αναζήτησης για να αναζητήσουν συγκεκριμένα αγαθά, υπηρεσίες ή κοντινά καταστήματα πριν λάβουν αποφάσεις αγοράς. Έτσι, οι οργανισμοί επιλέγουν να βελτιστοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να διασφαλίσουν ότι όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν λέξεις κλειδιά που ταιριάζουν, οι ιστότοποί τους να εμφανίζονται μεταξύ των πρώτων θέσεων στη λίστα της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η μελέτη στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του SEO στο μάρκετινγκ και να επιδείξει το κατά πόσο οι 100 πρώτες εταιρείες ή οι οργανισμοί, με την χρήση μιας λέξης κλειδιού, χρησιμοποιούν τα κατάλληλα μέτρα που θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη οι οργανισμοί κατά τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων τους. Επιπλέον, η μελέτη σκοπεύει να επισημάνει διαφορετικές μετρήσεις και τεχνικές που βοηθούν στη βελτιστοποίηση του ιστότοπου και σκιαγραφούν την επίδραση της ποιότητας ιστού στο ποσοστό εγκατάλειψης και τη θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων. Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, η μελέτη ενσωμάτωσε διάφορες ερευνητικές μεθόδους όπως έρευνες, ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών, παρατηρήσεις και υποθετικά πειράματα που χρησιμοποίησαν αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με το ερευνητικό θέμα. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι το SEO επηρεάζει σημαντικά το μάρκετινγκ και η κακή ποιότητα ιστού συμβάλλει σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και χαμηλή κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Επιπλέον, η βελτιστοποίηση ιστοτόπων συνεπάγεται διάφορα βήματα και τεχνικές που πρέπει να χρησιμοποιήσουν οι οργανισμοί για να επιτύχουν τους στόχους τους. Η μελέτη συνιστά την ενσωμάτωση του SEO στο μάρκετινγκ για εταιρείες που σκοπεύουν να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και να χρησιμοποιήσουν τις κατάλληλες τεχνικές και μετρήσεις για να βελτιστοποιήσουν αποτελεσματικά τους ιστότοπούς τους.
Keywords: Search Engine Optimization (SEO)
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Βελτιστοποίηση
Οργανικά Αποτελέσματα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsourisVarnavasMcs2023.pdf703.47 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons