Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚούτουρλη, Μαρίναel
dc.date.accessioned2023-06-23T11:52:11Z-
dc.date.available2023-06-23T11:52:11Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29066-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτέλεσε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών που εφαρμόζουν παρεμβάσεις, οι οποίες αφορούν διδακτικές μεθόδους ανάγνωσης, τόσο σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση, όσο και σε αυτούς που χαρακτηρίζονται από Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας, με σκοπό την βελτίωση του αναγνωστικού επιπέδου τους στην αναγνωστική διαδικασία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διαπιστωθούν οι αποτελεσματικότερες μέθοδοι διδασκαλίας, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν σε αυτές τις κατηγορίες μαθητών, βελτιώνοντας την αναγνωστική αποκωδικοποίηση, σε ταχύτητα και ακρίβεια και κατ' επέκταση την αναγνωστική κατανόηση της προαναφερθείσας ομάδας μαθητών. Μέσα από τη συστηματική μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ποικιλία παρεμβάσεων που στοχεύουν σε διάφορα επίπεδα της ανάγνωσης ή ταυτόχρονα και της βελτίωσης της συμπεριφοράς των ατόμων με ΔΕΠ-Υ. Η πλειοψηφία όμως των παρεμβάσεων, όπως καταλήγει η μελέτης της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, βασίζεται σε πολυαισθητηριακές μεθόδους, που χρησιμοποιούν το παραμύθι, τα βιντεοπαιχνίδια ή εκπαιδευτικά λογισμικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να λειτουργήσουν αναστοχαστικά και εποικοδομητικά για την οργάνωση παρεμβατικών προγραμμάτων.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΜέθοδοι διδασκαλίας στην ανάγνωσηel
dc.subjectΠαρεμβατικά προγράμματαel
dc.titleΔιδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoutourliMarinaMsc2023.pdf856.9 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons