Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28376
Author: Ογκανισιάν-Φιλιππίδου, Καρίνε
Title: Η ανάδειξη των εργαζομένων στις εταιρικές διαφημίσεις στην εποχή του COVID -19
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Supervisor: Χατζηθωμάς. Λεωνίδας
Abstract: Η ανάδειξη των εργαζομένων στην εταιρική διαφήμιση έχει απασχολήσει αρκετά τον χώρο του μάρκετινγκ και πιο γενικά τον χώρο των επιχειρήσεων, πληθώρα συγγραμμάτων και δημοσιεύσεων έχουν πραγματοποιηθεί αναλύοντας την παραπάνω κατάσταση (Flecketal., 2014), (Stephens, &Faranda 1993), (Ivanicetal., 2014). Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι η ανάδειξη των εργαζομένων στην εταιρική διαφήμιση είναι μια διαδικασία όπου βοηθά τους πελάτες μιας επιχείρησης λόγο της ταύτισης να καταλάβουν καλύτερα την ίδια την επιχείρηση (Bitneretall., 1990). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Wentzeletal., το 2014 αποτύπωσαν την θετικότητα που υπάρχει όταν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δια μέσου της μεθόδου word-of-mouth διαφημίζουν τα προϊόντα μιας επιχείρησης. Είναι πλέον γνωστό ότι ο covid-19 έχει επηρεάσει το σύνολο του κόσμου σε πολλαπλά επίπεδα, από την καθημερινότητα των ανθρώπων έως και την καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Οι άνθρωποι γενικά έχουν αναθεωρήσει κατά πολύ τις αξίες που τους διακατέχουν τις συνήθειες τους και γενικά τον τρόπο ζωής τους. Από τον covid-19 φυσικά δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί και όλο το πλαίσιο που διακατέχουν τις επιχειρήσεις από την καθημερινότητα τους έως και τα μακροπρόθεσμα πλάνα τους. Έχουν γίνει πολλές και δομικές αλλαγές στα χρόνια του κορονοϊού και αυτό έχει επηρεάσει και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών άλλα και τον σχεδιασμό σε πολλαπλά επίπεδα των επιχειρήσεων (Reevesetal., 2020). Ο Taylor το 2020 υποστηρίζει ότι η βιομηχανία της διαφήμισης θα έχει μεγάλη μείωση τζίρου. Το παρόν σύγγραμμα θα προσπαθήσει μέσα από τις βιβλιογραφικές αναφορές και από την έρευνα να διερευνήσει τις απόψεις των πελατών σε σχέση με τις εταιρικές διαφημίσεις που ως πρωταγωνιστές έχουν τους ίδιους τους εργαζόμενους. Τα ερευνητικά ερωτήματα όπου θα αναλυθούν θα έχουν σχέση με την με την ταύτιση των πελατών με τους πρωταγωνιστές σε ένα διαφημιστικό ποστ, τις απόψεις τους για το διαφημιστικό ποστ και με την άποψη που έχουν σε ότι έχει σχέση με το κάθε φορά διαφημιζόμενο σούπερ μάρκετ, επιπροσθέτως την συσχέτιση που έχουν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την άποψη των πελατών και ως προ την 2 ταύτιση με τους πρωταγωνιστές της διαφήμισης άλλα και την άποψη που έχουν με το κάθε φορά διαφημιζόμενο σούπερ μάρκετ.
Keywords: Εταιρική διαφήμιση
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OganisyanFilippiduKarineMsc2022.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons