Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28191
Author: Καλογιάννη, Δήμητρα
Title: Στάσεις γονέων και εκπαιδευτικών ως προς την συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία στην γενική τάξη: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
Abstract: Η συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία στην τάξη του γενικού σχολείου αποτελεί για χρόνια κύριο ζήτημα ερευνών. Έχουν διενεργηθεί παγκοσμίως έρευνες που ασχολούνται με το ποιες είναι οι απόψεις και οι στάσεις των γονέων και των εκπαιδευτικών και κατά πόσο αυτές επηρεάζουν την επιτυχή συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στο περιβάλλον του γενικού σχολείου. Η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση θα ασχοληθεί με την μελέτη των απόψεων τόσο των γονέων τυπικών μαθητών όσο και των στάσεων των δασκάλων τυπικής εκπαίδευσης ως προς την συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία στην γενική τάξη. Αφού διερευνηθούν τα αποτελέσματα αυτής της αναζήτησης, θα συζητηθεί κατά πόσο οι απόψεις αυτές επηρεάζουν την επιτυχή συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στην γενική τάξη.
Keywords: Συμπερίληψη στην εκπαίδευση
Ειδικές ανάγκες
Γενικό σχολείο
Στάσεις γονέων
Στάσεις δασκάλων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalogianniDimitraMsc2022.pdf421.38 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons