Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28110
Author: Τσιτσιγάνης, Νικόλαος Χρήστος
Title: Tο ψηφιακό μάρκετινγκ ως εργαλείο επιβίωσης στη σύγχρονη εποχή.
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα του ψηφιακού μάρκετινγκ ως εργαλείο επιβίωσης στη σύγχρονη εποχή και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα αρχικά καταγράφηκαν τα εισαγωγικά στοιχεία και στη συνέχεια στη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναπτύχθηκε το θέμα του ψηφιακού μάρκετινγκ, τα εργαλεία, οι εξελίξεις και ο αντίκτυπος της πανδημίας. Αναφέρθηκαν τα θετικά και αρνητικά σημεία καθώς και το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ στη περίοδο της πανδημίας. Επίσης έγινε αναφορά στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες αλλά και τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ πριν την εποχή COVID-19 σε σύγκριση με την εποχή της πανδημίας. Εστίαση δόθηκε βαρύτητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη περίοδο της πανδημίας. Έγιναν μελέτες περιπτώσεων ψηφιακού μάρκετινγκ κατά την πανδημία COVID-19 ενώ βαρύτητα δόθηκε και στην επίδραση της πανδημίας COVID-19 στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις. Στη μεθοδολογία της έρευνας καταγράφηκαν οι τρόποι που έγινε η στατιστική έρευνα. Από την ανάλυση βρέθηκε ότι τα μέσα του στρατηγικού ψηφιακού μάρκετινγκ που είχαν την μεγαλύτερη επιρροή στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ήταν η μηχανή αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούσαν το ψηφιακό περιεχόμενο και το email ενώ τελευταίοι έρχονταν οι influencer.
Keywords: Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Πανδημία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επιχειρήσεις
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsitsiganisNikolaosChristosMsc2022.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons