Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27693
Author: Χρυσανθίδου, Σοφία
Title: Πως επηρεάζουν οι καθοδηγητές γνώμης το καταναλωτικό κοινό μέσω τον κοινωνικών μέσων
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Καθημερινά, ο διαδικτυακός κόσμος επεκτείνεται και αλλάζει, δυσχεραίνοντας τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Οι πελάτες βρίσκονται πλέον σε ένα τεράστιο δίκτυο καταστημάτων με συντριπτική ποικιλία αγαθών, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία αγορών πιο δύσκολη, ιδίως λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού. Ως αποτέλεσμα, οι αγοραστές αναγκάζονται να κάνουν έρευνα αγοράς πριν αποφασίσουν ποια προϊόντα θέλουν να αγοράσουν. Ως εκ τούτου, ένα από τα βασικά στοιχεία που επηρεάζουν την επιλογή του καταναλωτή είναι η διαδικασία της έρευνας που πρέπει να ολοκληρωθεί με την ανάγνωση και την εξέταση μιας δεύτερης οπτικής γωνίας ή κρίσης. Οι παράγοντες επιρροής είναι εκείνοι στον σημερινό κόσμο που θεωρούνται ειδικοί στο να βοηθούν τον καταναλωτή να λάβει την καλύτερη αγοραστική απόφαση. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν και ποιοι influencers μπορούν να επηρεάσουν τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των απόψεων και των απόψεών τους. Επιπλέον, η ερευνητική μεθοδολογία ολοκληρώθηκε μέσω ενός ψηφιακού ερωτηματολογίου όπου οι ερωτώμενοι έπρεπε να είναι διαδικτυακοί καταναλωτές. Περισσότεροι από τους μισούς (63%) συμμετέχοντες αναζητούν ενεργά κριτικές πριν προβούν σε αγορές. Το 35% των συμμετεχόντων πραγματοποιούν αγορές από διαδικτυακές συστάσεις. Λιγότερο από το ¼ των συμμετεχόντων (22%) είναι πιθανόν να προβούν σε αγορά μάρκας που έχουν συστήσει αγαπημένες τους προσωπικότητες. Μονάχα το 15% των συμμετεχόντων δήλωσαν πως το Instagram επηρεάζει την συμπεριφορά τους.
Keywords: Καταναλωτικό κοινό
Κοινωνικά μέσα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChrysanthidouSofiaMsc2022.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons