Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27669
Author: Δρακοτού, Ειρήνη Χρυσοβαλάντη
Title: Εταιρική κοινωνική ευθύνη όπως αποτυπώνεται μέσα από τα social media των επιχειρήσεων.
Alternative Titles: Corporate social responsibility, as reflected by the social media of companies
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότσου, Ροδούλα
Abstract: Τα τελευταία χρόνια, η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης έχει αναπτυχθεί σε σημαντικό βαθμό, τόσο ως εταιρικό ζήτημα όσο και ως νέο πεδίο έρευνας στην επιστημονική κοινότητα. Ταυτόχρονα, παρατηρείται ολοένα και πιο αυξημένη εμπλοκή του επιχειρησιακού κόσμου στην επίλυση κοινωνικών προβλημάτων, ως επίπτωση των κοινωνικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών πιέσεων που δέχεται. Στόχος των εταιρειών είναι να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα προς τα ενδιαφερόμενα μέρη με τα οποία συναλλάσσονται και συναναστρέφονται, όπως υπαλληλούς, μετόχους, καταναλωτές, ευρύτερη κοινωνία, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί κ.α. Με τον τρόπο αυτό, οι εταιρείες επενδύουν στο μέλλον τους μέσω της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και αναμένουν ότι η εθελοντική τους δέσμευση θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της αποδοτικότητάς τους.
Keywords: Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επιχειρήσεις
Ενδιαφερόμενα μέρη
Επικοινωνία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DrakotouEiriniChrysovalantiMsc2022.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.