Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27582
Author: Σιώζος, Χριστόδουλος
Title: Πως οι εταιρίες του κλάδου τροφίμων και ποτών χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά μέσα με σκοπό την προβολή τους και την επικοινωνία τους με το κοινό.
Alternative Titles: How companies of the food and beverage industry are utilizing the online media in order to promote themselves and communicate with their public
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κοτζαιβάζογλου, Ιορδάνης
Abstract: Θα αναλύσουμε τις μεθόδους-τεχνικές προβολής και διαφήμισης της Coca Cola 3E μέσω του διαδικτύου και των social media και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτών.Θα παρουσιάσουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των τεχνικών και την εφαρμογή τους σε σχέση με άλλες εταιρείες του κλάδου στην εγχώρια αγορά.
Keywords: Κλάδος Τροφίμων και ποτών
Social Media
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SiozosChristodoulosMsc2022.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons