Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27342
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚοσμίδου, Πασχαλίαel
dc.date.accessioned2022-08-26T06:05:25Z-
dc.date.available2022-08-26T06:05:25Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27342-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΣτην εποχή που διαβαίνουμε το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί όλο και πιο σημαντικό παράγοντα στη λειτουργία των επιχειρήσεων και οργανισμών. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων, μία από τις μορφές του ψηφιακού μάρκετινγκ, διακρίνεται ως το νέο μάρκετινγκ και αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους. Μολονότι στην αρχή, οι περισσότερες επιχειρήσεις αμφισβητούσαν τις δυνατότητές του, τώρα έχει φτάσει να κυριαρχεί στο χώρο αυτό. Όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις πλέον εφαρμόζουν στρατηγικές σχετικές με κοινωνικά μέσα. Η επιχείρηση που εξετάζουμε στη παρούσα εργασία είναι το μηχανοκίνητο άθλημα της Formula 1. Συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει την επίδραση των κατηγοριών περιεχομένου και των δημιουργικών στρατηγικών που εντοπίζονται στις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο Facebook, στην επικοινωνία, προώθηση των υπηρεσιών και κυρίως στην περαιτέρω εμπλοκή των φιλάθλων με το άθλημα της Formula 1. Στην παγκόσμια βιβλιογραφία, υπάρχουν αρκετές έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από το άθλημα της Formula 1, για την αύξηση των οπαδών της και τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Εν αντιθέσει, σχετικές έρευνες με την παρούσα είναι περιορισμένες και επικεντρώνονται κυρίως στο να υπολογίζουν το ποσοστό εμφάνισης ορισμένων κατηγοριών περιεχομένου ή/και δημιουργικών στρατηγικών, χωρίς να εξετάζουν τη σχέση των παραπάνω με την εμπλοκή των οπαδών με το συγκεκριμένο άθλημα. Η παρούσα έρευνα υιοθετεί τις μεθόδους της Βιβλιογραφικής επισκόπησης για το θεωρητικό τμήμα της έρευνας, αλλά και της Ανάλυσης Περιεχομένου για την εξέταση της επίδρασης των κατηγοριών περιεχομένου και των δημιουργικών στρατηγικών στην περαιτέρω εμπλοκή των οπαδών με το μηχανοκίνητο άθλημα της Formula 1. Από την ανάλυση που διεξήχθη προέκυψε πως μόνο 2 από τις 21 κατηγορίες περιεχομένου που εξετάστηκαν, αυξάνουν την εμπλοκή των οπαδών, η ‘Μάχες οδηγών-ατυχήματα’ και η ‘Στιγμές από την καριέρα παλαιότερων οδηγών’, και μόνο η πρώτη χρησιμοποιείται σε μεγάλο ποσοστό από την Formula 1 στις δημοσιεύσεις της. Επιπλέον, προέκυψε πως πολλές δημιουργικές στρατηγικές, από αυτές που εξετάστηκαν, αυξάνουν την εμπλοκή των οπαδών, με κύριες την απήχηση και τη βιωματική έκκληση.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΨηφιακό Mάρκετινγκel
dc.subjectΑθλητικό Μάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκ κοινωνικών μέσωνel
dc.subjectΕμπλοκή οπαδώνel
dc.subjectΚατηγορίες περιεχομένουel
dc.subjectΔημιουργικές στρατηγικέςel
dc.titleΗ χρήση του Facebook από το μηχανοκίνητο άθλημα της Formula 1, ως μέσο επικοινωνίας και εμπλοκής με τους φιλάθλους του: μια ανάλυση περιεχομένου.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KosmidouPaschaliaMsc2022.pdf1.5 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons