Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27301
Author: Κουρτίδου, Μαγδαληνή
Title: EWOM και σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και η επίδραση τους στις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών.
Date Issued: 3-Aug-2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γρούγιου, Βασιλική
Abstract: Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν δημιουργήσει αρκετές και πολύτιμες ευκαιρίες για τις διαδικτυακές συνομιλίες από στόμα-σε-στόμα (eWOM). Οι άνθρωποι είναι πλέον σε θέση να συζητούν προϊόντα και υπηρεσίες επωνυμιών με τους φίλους, τους γνωστούς και τους συνομήλικους τους. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση αυτών των συνομιλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών. Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκε ένα εννοιολογικό μοντέλο που βασίζεται στην ενσωμάτωση του Μοντέλου Υιοθέτησης Πληροφοριών (IAM: Information Adoption Model) και των συναφών στοιχείων της Θεωρίας της Αιτιολογημένης Δράσης (TRA: Theory of Reasoned Action). Το νέο αυτό προτεινόμενο ερευνητικό μοντέλο, επιβεβαιώθηκε με έρευνα χρησιμοποιώντας ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο, το οποίο απαντήθηκε από 101 άτομα ηλικίας 18-39 χρονών, το διάστημα 25 Μαρτίου 2022 – 30 Απριλίου 2022, τα οποία χρησιμοποιούν ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η ποιότητα, η αξιοπιστία, η χρησιμότητα και η υιοθέτηση πληροφοριών και η στάση απέναντι στις πληροφορίες είναι οι βασικοί παράγοντες του eWOM στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επηρεάζουν τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών. Συζητούνται θεωρητικές και πρακτικές επιπτώσεις καθώς και συστάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Στόμα-σε-στόμα επικοινωνία
Προθέσεις αγοράς
Μοντέλο Υιοθέτησης Πληροφοριών
Θεωρία Αιτιολογημένης Απόφασης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, xxxx.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KourtidouMagdaliniMsc2022.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons