Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27134
Author: Σπύρου, Θωμάς
Title: Η συμπεριφορά των φιλάθλων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότσου, Ροδούλα
Abstract: Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες έχει αλλάξει τον κόσμο άρδην σε πολλούς τομείς. Μέσα σ’ αυτούς συγκαταλέγεται και η ανάγκη των ανθρώπων για βελτίωση του τρόπου επικοινωνίας και αλληλοεπίδρασης. Αυτή η επιθυμία τους οδήγησε στην ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους. Έχοντας αφήσει το στίγμα τους σε όλες τις βιομηχανίες παγκοσμίως, η αθλητική βιομηχανία δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Στη σημερινή εποχή, όλες οι αθλητές και οι αθλητικές ομάδες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα στις δραστηριότητες τους. Βέβαια, αναπόσπαστο κομμάτι του αθλητισμού αποτελούν και οι φίλαθλοι, οι οποίοι με τη σειρά τους χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μέσα για διάφορους λόγους, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τις ομάδες και τους αθλητές. Μέσω της συγκεκριμένης εργασίας, προσδιορίζεται η έννοια του αθλητικού μάρκετινγκ, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η σχέση τους με τις διάφορες συνιστώσες του αθλητισμού, καθώς και το πως οι φίλαθλοι εκμεταλλεύονται τη δύναμη που τους προσφέρουν αυτά τα μέσα στη σχέση τους με τους αθλητές, τις ομάδες και τις διοργανώσεις. Αντικειμενικός σκοπός της βιβλιογραφικής και ποσοτικής έρευνας είναι η ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρονται σ’ αυτό το ψηφιακό περιβάλλον. Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους φιλάθλους επηρεάζει και λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν από τη βιομηχανία του αθλητισμού.
Keywords: Φίλαθλοι
Mέσα κοινωνικής δικτύωσης
Aθλητισμός
Aθλητικό μάρκετινγκ
Aθλητές
Aθλητικές ομάδες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpyrouThomasMsc2022.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons