Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26397
Author: Αποστολίδης, Ευστράτιος
Title: Χορηγίες στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου και διαμόρφωση αγοραστικής συμπεριφοράς φιλάθλων
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Abstract: Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να δούμε τον βαθμό που οι χορηγίες στις ομάδες ποδοσφαίρου του ελληνικού ποδοσφαίρου επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των φιλάθλων ωθώντας τους σε αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών.
Keywords: Χορηγία
Μάρκετινγκ
Ποδόσφαιρο
Συμπεριφορά
Φίλαθλοι
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ApostolidisEfstratiosMsc2022.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.