Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26387
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αναγνωστοπούλου, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Τοπαλίδου, Φωτεινή | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-16T09:22:40Z | - |
dc.date.available | 2022-02-16T09:22:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26387 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης κάνει αναφορά στη δημοκρατία, την ιδιότητα του πολίτη, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη συμβολή τους στην εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στην προσχολική αγωγή. Τα παιδιά μέσα στο νηπιαγωγείο οφείλουν να μαθαίνουν να εκτιμούν τον εαυτό τους, να αλληλοεπιδρούν και να σέβονται τους άλλους. Η ικανότητα να ζούμε σε μια δημοκρατική κοινωνία δεν έρχεται εκ φύσεως ούτε και οι εθνικές και διεθνείς νομικές διαδικασίες επαρκούν ώστε να λειτουργήσει η κοινωνία μας στη βάση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Χρειάζεται η δημιουργία μιας κουλτούρας όπου ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα θα αποτελέσουν στάση ζωής και αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των πολιτών. Η εκπαίδευση και τα ερεθίσματα που θα δεχθούν τα παιδιά από την προσχολική ηλικία είναι πολύ σημαντικά για τη διαμόρφωση ενός ενεργού και δημοκρατικού πολίτη που είναι ευαισθητοποιημένος στο σεβασμό και την εφαρμογή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η καλλιέργεια δημοκρατικού ήθους και η ευαισθητοποίηση των παιδιών στα ανθρώπινα δικαιώματα στο νηπιαγωγείο, επιχειρείται κυρίως μέσα από την καλλιέργεια αξιών, δεξιοτήτων και στάσεων και όχι μόνο με τη μετάδοση γνώσεων. Σαν εκπαιδευτικός και μέσα σε δύσκολες περιόδους που διανύουμε, εν μέσω πανδημίας, αναρωτήθηκα πόσο συμβάλλω με τη στάση μου, τη συμπεριφορά μου, τα εργαλεία μάθησης και τις διδακτικές μεθόδους που διαθέτω στη δημιουργία μελλοντικών πολιτών που έχουν ενσυναίσθηση, σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ανθρώπινες αξίες μέσα σε μια δημοκρατική κοινωνία. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Δημοκρατία | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Προσχολική Αγωγή | el |
dc.subject | Δημοκρατική Παιδεία | el |
dc.subject | Ανθρώπινα δικαιώματα | el |
dc.subject | Δικαιώματα του Παιδιού | el |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών | el |
dc.title | Η συμβολή της προσχολικής εκπαίδευσης στη δημιουργία του Ευρωπαίου Πολίτη στην Εκπαίδευση, τη Δημοκρατία και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού | el |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
TopalidouFotiniMsc2021.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.