Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26304
Author: Μπέρτου, Γαρυφαλιά
Title: Εταιρική κουλτούρα και προώθηση εταιρικής ταυτότητας δια ψηφιακών μέσων: έρευνα σε Ελλάδα και Ευρώπη
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κάτου, Αναστασία
Abstract: Η επιλογή συγκεκριμένων εταιρειών από εργαζόμενους, οι οποίες φέρουν ένα πολύ αναγνωρίσιμο brand και έναν μύθο που συχνά τις συνοδεύει, υποκίνησε τη συγκεκριμένη έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, κρίθηκε αναγκαίο να προσδιοριστούν οι παράγοντες που προσελκύουν υποψήφιους εργαζόμενους σε έναν οργανισμό και τελικά τον επιλέγουν. Επίσης, κρίθηκε σκόπιμο να επιβεβαιωθεί κατά πόσο η οργανωσιακή κουλτούρα και η στρατηγική επωνυμία παραμένουν μέσα σε αυτούς τους παράγοντες της τελικής επιλογής καθώς και να εντοπιστούν πιθανοί, αναδυόμενοι παράγοντες, μέσα από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων και την παραγοντική ανάλυση που διενεργήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας. Ειδικότερα, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με 43 ερωτήσεις (Aboul-Ela, 2016), οι οποίες αποτελούν παράγοντες που συνθέτουν τη λεγόμενη «επιλογή εργοδότη». Η έρευνα κατέδειξε σημαντικούς παράγοντες οι οποίοι συνοψίζονται ακολούθως: Πρώτος παράγοντας (Υποχρεώσεις/Συνθήκες εργασίας) - Δεύτερος παράγοντας (Εικόνα/κύρος) - Τρίτος παράγοντας (Προσέλκυση) - Τέταρτος παράγοντας (Τοποθεσία). Σαφέστατα, υπήρξαν περιορισμοί, οι οποίοι σε μελλοντική έρευνα μεγαλύτερου και περισσότερο εξειδικευμένου δείγματος θα φωτίσουν ίσως και άλλους παράγοντες.
Keywords: Οργανωσιακή
Κουλτούρα
Στρατηγική
Επωνυμία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BertouGaryfaliaMsc2022.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.