Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26276
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Κατερίναel
dc.contributor.authorΓκίλιας, Θωμάςel
dc.date.accessioned2022-02-04T10:22:24Z-
dc.date.available2022-02-04T10:22:24Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26276-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παγκόσμια υγειονομική κρίση ωθεί τις επιχειρήσεις στην ψηφιακή αναβάθμιση και στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, προκειμένου να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, μεθόδων και διαδικασιών, με απώτερο στόχο τη δημιουργία αξία για τον πελάτη, ικανοποιώντας αποτελεσματικότερα τις ανάγκες, προσδοκίες και επιθυμίες τους. Οι ανύπαρκτες έως χαμηλές επενδύσεις στον τομέα της έρευνας & ανάπτυξης και ο προσανατολισμός των περισσότερων Ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην εγχώρια αγορά, λειτουργούν ως αποτρεπτικοί παράγοντες για την υιοθέτηση καινοτομιών-ψηφιακών καινοτομιών. Αντικείμενο της παρούσας έρευνας ήταν η εκτίμηση και παρουσίαση του επιπέδου της τρέχουσας ψηφιακής καινοτομίας και των μελλοντικών προοπτικών της για την Ελληνική Τουριστική Βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα για τον Τουριστικό κλάδο της αγοράς της Θεσσαλονίκης. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ημι-δομημένων προσωπικών συνεντεύξεων, συμμετείχαν επτά στελέχη ξενοδοχείων 4* και άνω, του Ν. Θεσσαλονίκης, που φέρουν τον τίτλο του Διευθυντή/Γενικού Διευθυντή. Όπως έχει αποτυπωθεί, η παγκόσμια υγειονομική κρίση επηρέασε και άλλαξε σημαντικά τον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων αναφορικά με την ψηφιακή καινοτομία. Η εφαρμογή της ψηφιακής καινοτομίας από επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Τουριστική βιομηχανία μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα τους, να ενισχύσει την εταιρική τους επωνυμία, να οδηγήσει στην εξοικονόμηση πόρων, να βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση – προσέλκυση πελατών καθώς και στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων. Ωστόσο εμπόδια/προβλήματα όπως υψηλό κόστος επένδυσης, πρώιμη τουριστική αγορά, υψηλή γραφειοκρατία, κουλτούρα-δομή επιχείρησης, έλλειψε εξειδικευμένου προσωπικού, εποχικότητα και ανάγκη για άμεσα αποτελέσματα λειτουργούν αποτρεπτικά στην πραγματοποίηση επενδύσεων στην καινοτομία-ψηφιακή καινοτομία. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως το δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό και για το λόγο αυτό η ερμηνεία και η γενικευσιμότητα των ευρημάτων είναι περιορισμένη.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΨηφιακή Καινοτομίαel
dc.subjectΨηφιακός Μετασχηματισμόςel
dc.subjectΝ.Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectΤουριστική Βιομηχανίαel
dc.titleΠροοπτικές ψηφιακού μετασχηματισμού και εφαρμογή ψηφιακής καινοτομίας στον ξενοδοχειακό κλάδο_Η περίπτωση της αγοράς της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkiliasThomasMsc2021.pdf1.35 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons