Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΖαπατέτα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-02-03T09:27:18Z-
dc.date.available2022-02-03T09:27:18Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26267-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης έρευνας της διπλωματικής, είναι η διερεύνηση των τάσεων της παραίτησης από την εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο, παράγοντες που την επηρεάζουν, όπως η πίεση, συναισθηματική εξουθένωση, οι αμοιβές και η σχέση με ανωτέρους. Μεθοδολογία: Οι απαντήσεις που αναφέρθηκαν, κωδικοποιήθηκαν σε αριθμούς. Μετά τα δεδομένα εισάχθηκαν στο υπολογιστή και αντιπροσώπευαν την κάθε ερώτηση ξεχωριστά. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιήθηκε, είναι το πρόγραμμα SPSS. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν, απεικονίζονται σε πίνακες οι οποίοι περιλάμβαναν την ερώτηση καθώς και το όνομα της μεταβλητή της ερώτησης, τα σύνολα των απαντήσεων. Αποτελέσματα: Από τις ερωτήσεις που συνδέονται με την δέσμευση των εργαζομένων με την εταιρεία τους φαίνεται ότι οι εργαζόμενοι δεσμεύονται συναισθηματικά σε μικρό βαθμό ενώ από τις ερωτήσεις 27,28,29 που αφορούν την υπερηφάνεια των εργαζομένων ως προς το γεγονός ότι εργάζονται σε αυτή την εταιρεία υπερηφανεύονται για αυτήν σε μέτριο βαθμό. Περιορισμοί: Η εν λόγω μελέτη είχε αρκετούς περιορισμούς. Πρώτον, λόγω του περιορισμού των γλωσσών, συμπεριλάβαμε τις δημοσιεύσεις μόνο στα αγγλικά και τα ελληνικά. Έτσι τα άρθρα που γράφονται σε άλλες γλώσσες αγνοήθηκαν. Δεύτερον, οι συμπεριλαμβανόμενες μελέτες έχουν χρησιμοποιήσει πολλές διαφορετικές κλίμακες και οι αντικειμενικοί παράγοντες κάθε μελέτης δεν ήταν ακριβώς πανομοιότυποι. Τρίτον, σε πολλές μελέτες που συμπεριελήφθησαν, οι συγγραφείς δεν έδειξαν τα αρνητικά αποτελέσματα. Τέταρτον, η ετερογένεια μεταξύ αυτών των μελετών μπορεί να επηρεάσει την ακρίβεια των αποτελεσμάτων μας.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΤάσεις παραίτησηςel
dc.subjectΤηλεφωνικό κέντροel
dc.titleΤάσεις παραίτησης από την εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο, παράγοντες που την επηρεάζουν: πίεση, συναισθηματική εξουθένωση, αμοιβές, σχέση με ανωτέρουςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZapatetaVasilikiMcs2022.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons