Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26194
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΔαυιδόπουλος, Θεοχάρηςel
dc.date.accessioned2022-01-25T10:32:08Z-
dc.date.available2022-01-25T10:32:08Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26194-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη των ΤΠΕ, η ψηφιοποίηση των ενδοεπιχειρησιακών διαδικασιών, η αυτοματοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και η άνθιση του ψηφιακού marketing, έχουν μετατοπίσει το εμπόριο και την επιχειρηματικότητα στο ψηφιακό περιβάλλον. Ως επακόλουθο, η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων δια-μορφώνεται πλέον με ψηφιακούς όρους. Επομένως, η δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελούν πεδία ανάπτυξης και δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τροχοπέδη στην επιτυχή δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις που θέλουν να επιτύχουν πρέπει να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτυγχάνεται με τoν κατάλληλο ψηφιακό στρατηγικό σχεδιασμό και την ενσωμάτωση σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών όπως τα συστήματα BDBA, οι τεχνολογίες cloud και blockchain, οι αυτοματισμοί, η ρομποτική κ.α. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων. Ενώ στην πλειοψηφία τους αναγνωρίζουν πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους και πως η δραστηριοποίηση τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι παράγοντας επιβίωσης για εκείνες στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη αγορά, αντ’ αυτού χαρακτηρίζονται από ψηφιακή στασιμότητα και έλλειψη ψηφιακής στρατηγικής. Οι κυριότερες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν ως στρατηγικά εργαλεία ανάπτυξης είναι η διαρκής εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών που απαιτεί διαρκώς νέους πόρους και νέες δεξιότητες και οι παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τους καταναλωτές προς τις ηλεκτρονικές αγορές (π.χ. η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών). Τα κυριότερα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις είναι ο περιορισμός του άμεσου κόστους, η αύξηση πωλήσεων και η αύξηση στο περιθώριο κέρδους.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΨηφιακός στρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.titleE-business, e-commerce ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεωνel
dc.title.alternativeE-business, e-commerce as a strategic tool for business developmenten
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεωνel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DavidopoulosTheocharisMsc2021.pdf2.07 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons