Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΨάννης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΠανάκη, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2021-04-09T07:39:58Z-
dc.date.available2021-04-09T07:39:58Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25319-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤο παρόν έργο επικεντρώνεται στη μελέτη του αναδυόμενου φαινομένου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Εικονικής Πραγματικότητας ή αλλιώς Social VR Media. Στόχος είναι η ολοκληρωμένη και εις βάθος διερεύνηση της ουσίας τους, η ανίχνευση των περιεχομένων τεχνολογιών, η συνεισφορά τους και η συμμετοχή τους στη νέα αυτή τεχνολογία. Πέρα από αυτό, μέσα από τη μελέτη σε ξεχωριστό επίπεδο των τριών τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης, της Εικονικής Πραγματικότητας και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, επιτεύχθηκε ο στόχος της ανάδειξης της σημαντικότητάς τους ως αυτόνομων τεχνολογιών και ως συγκλινουσών στα Social VR Media. Μελετήθηκε επίσης και παρουσιάστηκε η επίδραση της νέας αυτής εφαρμοζόμενης τεχνολογίας στον άνθρωπο, σε πτυχές σωματικές, κοινωνικές και πνευματικές. Ακριβώς επειδή το φαινόμενο είναι καινούργιο, δεν υπάρχουν αρκετές ερευνητικές και βιβλιογραφικές αναφορές άμεσα σχετιζόμενες με την επίδραση των Social VR Media. Για αυτό και μεθοδολογικά έγινε έρευνα ως προς την επίδραση που έχουν οι συγκλίνουσες τεχνολογίες στις εν λόγω πτυχές του ανθρώπου, ώστε αναλογικά να καλύψει και την επίδραση που θα έχουν τα Social VR Media στον άνθρωπο.Προτείνονται ακόμα κάποιες θεματικές και τεχνολογικές εφαρμογές Εικονικής Πραγματικότητας, οι οποίες σε επίπεδο εφαρμογής Κοινωνικής Δικτύωσης πιθανόν να αποφέρουν καρπούς κοινωνικής συνοχής.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΚοινωνική Εικονική Πραγματικότηταel
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Εικονικής Πραγματικότηταςel
dc.subjectΣύγκλιση Τεχνολογιώνel
dc.subjectSocial VR Mediaen
dc.subjectAI, VR and Social Media Convergenceen
dc.subjectΕφαρμογές Social VR Mediael
dc.subjectΕπίδραση του Μέσουel
dc.subjectSocial VR Media και Άνθρωποςen
dc.titleΣύγκλιση τεχνητής νοημοσύνης, εικονικής πραγματικότητας και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: social VR media και επίδραση στον άνθρωπο.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορικήel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanakiTheodoraMsc2021.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons