Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΣπανόπουλος, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2021-03-23T08:18:03Z-
dc.date.available2021-03-23T08:18:03Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25251-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα και νέα μέσα δημοσίων σχέσεων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με το πως τα χρησιμοποιούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πέντε αστέρων ώστε να προβληθούν, να επικοινωνήσουν και να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με το κοινό. Ξεκινώντας με το θεωρητικό κομμάτι παρουσιάζουμε ποια είναι τα νέα μέσα, τι προσφέρουν, ποια η σημασία τους και έπειτα αναλύουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Στην συνέχεια ερευνούμε με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου πως χρησιμοποιούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πέντε αστέρων της Ελλάδας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συγκεκριμένα το Facebook και το Instagram, αλλά και τους ιστότοπους τους και μέσω στατιστικής ανάλυσης τις συγκρίνουμε με αντίστοιχες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του εξωτερικού. Επιπλέον εξετάζουμε εάν υπάρχουν στατιστικές διαφορές ανάμεσα στις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν σε αλυσίδα σε σχέση με αυτές που δεν ανήκουν και εξετάζουμε αν υπάρχουν στατιστικές διαφορές στις Ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πέντε αστέρων της ηπειρωτικής σε σχέση με αυτές της νησιωτικής χώρας. Τέλος, εξετάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, λόγω των ελάχιστων στατιστικών διαφορών που διαπιστώθηκαν, εξάγουμε το συμπέρασμα ότι οι Ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πέντε αστέρων χρησιμοποιούν το ίδιο αποδοτικά με τις αντίστοιχες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του εξωτερικού τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως επίσης και οι ξενοδοχειακές αλυσίδες σε σχέση με τις μη αλυσίδες. Με την διαφορά ότι δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους ιστότοπους όπου εκεί εντοπίστηκαν αρκετές διαφορές υπέρ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του εξωτερικού και των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που ανήκουν σε κάποια αλυσίδα. Ωστόσο όσον αφορά τις Ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πέντε αστέρων της ηπειρωτικής και της νησιωτικής χώρας.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramen
dc.subjectΙστότοποιel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΠροβολήel
dc.subjectΔιαδραστικότηταel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.titleΗ χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο επικοινωνίας και προβολής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεωνel
dc.title.alternativeThe use of social media as a means of communication and promotion of hotel businessesen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpanopoulosAlexandrosMsc2021.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons