Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25217
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Βλαχοπούλου, Μάρω | el |
dc.contributor.author | Θεοχαρόπουλος, Φώτιος | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T13:05:32Z | - |
dc.date.available | 2021-03-10T13:05:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25217 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Μέσα από τη μελέτη αυτή παρουσιάζεται η καινοτόμα εφαρμογή στον χώρο της εκπαίδευσης, τα εκπαιδευτικά Chatbots. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται ο τρόπος λειτουργίας τους, τα οφέλη και η χρησιμότητα τους για τη μαθησιακή διαδικασία. Γίνεται επίσης μια πρόταση εφαρμογής ενός εκπαιδευτικού Chatbot τεχνητής νοημοσύνης στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου παιδείας. Το θεωρητικό πλαίσιο βασίστηκε στη διερεύνηση επιστημονικών άρθρων, πηγών και ερευνών. Στη συνέχεια της εργασίας αναπτύχθηκε ένα προτεινόμενο μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας, για τη διερεύνηση της πρόθεσης Υιοθέτησης του εκπαιδευτικού Chatbot από τους δυνητικούς χρήστες (Εκπαιδευτικούς). Το μοντέλο που προτείνεται, βασίστηκε στο αναγνωρισμένο μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας UTAUT, σε συνδυασμό με τη μελέτη συναφών επιστημονικών ερευνών και προσαρμόστηκε στο πεδίο της διερεύνησης μας, με την κατάλληλη τροποποίηση (ενσωμάτωση-αφαίρεση) των απαραίτητων δεικτών. Για τη δοκιμή του μοντέλου, χρησιμοποιήθηκε η διερευνητική μέθοδος του ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Το δείγμα που συγκεντρώθηκε ήταν 126 υποκειμένων, ενώ πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων, για την εξαγωγή των συμπερασμάτων. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Chatbots | en |
dc.subject | Παιδαγωγικοί Βοηθοί | el |
dc.subject | Μοντέλα Αποδοχής Τεχνολογίας | el |
dc.subject | UTAUT | en |
dc.subject | Eξ Αποστάσεως Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Μικτή μάθηση | el |
dc.title | Η χρήση των chatbots στην εκπαίδευση | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TheocharopoulosFotiosMsc2020.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License