Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΚεϊσίδου, Ροδήel
dc.date.accessioned2021-02-19T11:56:05Z-
dc.date.available2021-02-19T11:56:05Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25082-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο : «Ο ρόλος του καθοδηγητή (mentoring) κατά την ανέλιξη των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», στόχο έχει να διερευνήσει την ανάγκη ύπαρξης ενός καθοδηγητή στην ζωή των γυναικών. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται εκτενώς, μέσα από έρευνες που έχουν διεξαχθεί στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, οι σημασιολογικές έννοιες του καθοδηγητή, του καθοδηγούμενου και ποια οφέλη ανακύπτουν από αυτήν την καθοδηγητική σχέση που δημιουργείται. Παράλληλα, αποκομίζει οφέλη η ίδια η εκπαιδευτική κοινότητα από την σχέση συνεργασίας και ανταλλαγής εμπειριών και πληροφοριών τόσο από την πλευρά του μέντορα όσο και από την πλευρά του καθοδηγούμενου. Αυτό θα βοηθήσει για να γίνει περισσότερο κατανοητή η σχέση του καθοδηγητή ειδικότερα στην ζωή των γυναικών. Στη συνέχεια του θεωρητικού πλαισίου παρουσιάζεται ο μέντορας στην επαγγελματική πορεία των γυναικών στην εκπαίδευση και αναφέρονται τα προσκόμματα, οι φραγμοί και η γνωστή γυάλινη οροφή που εμφανίζεται κατά την ανέλιξή τους. Οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί παρουσιάζουν μία ποικιλία αποτελεσμάτων, καθώς ένα μέρος των γυναικών υποστηρίζει την ύπαρξη του καθοδηγητή στη ζωή τους και την θεωρεί αναγκαία. Ωστόσο, υπάρχει μία μερίδα γυναικών που τον χαρακτηρίζουν περιττό, καθώς δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από αυτά που μπορούν οι γυναίκες να καταφέρουν και μόνες τους. Στο ερευνητικό μέρος, στόχος είναι να διερευνηθεί η ανάγκη ύπαρξης ενός μέντορα στην επαγγελματική ζωή των γυναικών που έχουν αναλάβει διευθυντική θέση σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα, διερευνάται και η ύπαρξη στερεοτύπων και κοινωνικών ανισοτήτων στην ζωή των γυναικών τόσο κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής τους ζωής όσο και της διευθυντικής θέσης την οποία κατέχουν.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectMentoringen
dc.subjectΚαθοδηγητήςel
dc.subjectΚαθοδηγούμενοςel
dc.subjectΑνέλιξη γυναικώνel
dc.titleΟ ρόλος του καθοδηγητή (mentoring) κατά την ανέλιξη των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KeisidouRodiMsc2021.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
KeisidouRodiMsc2021present.pdf469.06 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons