Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24630
Author: Κιόρτσης, Ευάγγελος
Title: Η άνοδος του προγραμματικού μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή: η τεχνολογία της αυτοματοποίησης, μοντέλα συναλλαγών και στρατηγικές πονταρίσματος, κριτήρια αξιολόγησης πλατφόρμας dsp, εξατομίκευση μηνύματος και στόχευση καταναλωτή.
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Στειακάκης, Εμμανουήλ
Abstract: Ο κλάδος της Διαφήμισης αναπτύσσεται ταχύτατα, μέσα από την υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών και την προσαρμογή στις αλλαγές που συντελούνται στον κοινωνικό ιστό. Πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της Ψηφιακής Διαφήμισης διαδραματίζει η Προγραμματική Διαφήμιση (Programmatic Advertising), αντικατοπτρίζοντας ταυτόχρονα τις ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της Διαφημιστικής Αγοράς που συντελούνται χάρη στην χρήση των σύγχρονων υπολογιστικών τεχνολογιών. Το Προγραμματικό Μάρκετινγκ υπόσχεται στους διαφημιζόμενους-διαφημιστές (advertisers) την επίτευξη των 3-R, δηλαδή, την δυνατότητα να αποστέλλουν το κατάλληλο μήνυμα (Right message), στο κατάλληλο άτομο (Right consumer), την κατάλληλη χρονική στιγμή (Right moment). Ωστόσο, δεν περιορίζεται αποκλειστικά σε αυτές τις λειτουργίες. Μέσα από την αξιοποίηση των πρωτόγνωρων δυνατοτήτων, που του προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Μηχανική Μάθηση, επιχειρεί να κατανοήσει το πλαίσιο (context) μέσα στο οποίο εξελίσσονται οι ζωές των ανθρώπων και να ακτινογραφήσει την πολυπλοκότητα του πραγματικού κόσμου. Το νέο αυτό διαφημιστικό περιβάλλον (advertising ecosystem) περικλύει Οντότητες με διακριτούς ρόλους που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, Ψηφιακές πλατφόρμες που καθιστούν δυνατή την αυτοματοποιημένη αγοραπωλησία (automated buying) διαφημιστικών Μέσων (ad inventory) και διαφορετικά Μοντέλα Συναλλαγών (transaction models) που ακολουθούνται. Στην παρούσα διπλωματική εργασίας, επιχειρήθηκε να εντοπιστούν και να συλλεχθούν εκείνες οι πληροφορίες που θα αξιοποιηθούν στην αποτύπωση του θεωρητικού υπόβαθρου. Μέσα από την μελέτη της βιβλιογραφίας αναδείχθηκαν ερωτήματα και θέματα προς επίλυση. Με την χρήση της ποιοτικής έρευνας, επιχειρείται να δοθούν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά. Ως εργαλείο συλλογής δεδομένων επιλέχθηκε η Ατομική Συνέντευξη σε βάθος. Με αυτό τον τρόπο, επιτεύχθηκε η καταγραφή και η μετέπειτα ανάλυση των απόψεων, των αντιλήψεων, των εμπειριών και των συναισθημάτων των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα, ζητήματα και πτυχές του Προγραμματικού Μάρκετινγκ. Επιπλέον, επιχειρήθηκε η αποτύπωση της εικόνας που εμφανίζει η Ελληνική Αγορά και εξετάστηκε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις αν το θεωρητικό υπόβαθρο συμβαδίζει με την ισχύουσα κατάσταση ή παρατηρούνται αποκλίσεις.
Keywords: Προγραμματικό μάρκετινγκ
Προγραμματική διαφήμιση
Πλατφόρμα
Στόχευση
Αυτοματοποίηση
Δεδομένα
Απόθεμα
Προβολή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KiortsisEuangelosMsc2019.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open
KiortsisEuangelosMsc2019present.pdf570.35 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons